Sales and Marketing Coordinator

Prijavi se

Naš klijent je internacionalna grupacija koja djeluje u području turizma i rekreacije, a u Hrvatskoj su prisutni već nekoliko godina.

Za našeg klijenta, u potrazi smo za motiviranom i proaktivnom osobom koja bi se njihovom timu pridružila na poziciji: Sales &  Marketing  Coordinator.

Sales &  Marketing  Coordinator odgovoran je za osmišljavanje i realizaciju marketinških i prodajnih aktivnosti te izgradnju čvrstih poslovnih veza.

Ključne odgovornosti:
  • Osmišljavanje, planiranje i realizacija marketinških kampanja i promotivnih aktivnosti koje podržavaju poslovne ciljeve
  • Komunikacija i održavanje dobrih odnosa s medijima, te praćenje medija i marketinških trendova
  • Upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama i web stranicama, pisanje kreativnih tekstova, razvoj i održavanje web stranice te briga o digitalnom marketingu
  • Izvještavanje i evidentiranje svih marketinških i PR aktivnosti
  • Aktivna podrška prodajnim kanalima kroz pripremu promotivnih aktivnosti i materijala
  • Ugovaranje i sklapanje ugovora s novim prodajnim partnerima
  • Redovito održavanje sastanaka i posjeta s potencijalnim i novim partnerima radi uspostavljanja i jačanja poslovnih odnosa
  • Promocija sadržaja i usluga za povećanje prihoda te praćenje konkurentskih strategija cijena i aktivnosti
  • Praćenje troškova odjela i provođenje programa uštede te asistiranje u pripremi godišnjeg budžeta odjela
  • Praćenje i unapređenje stopa posjeta i zadovoljstva posjetitelja
  • Predlaganje novih rješenja i alata za poboljšanje kvalitete usluge
  • Praćenje marketinških i prodajnih trendova unutar industrije
  • Održavanje dobre interne komunikacije i radnih odnosa, te obavljanje ostalih poslova po nalogu Poslodavca

Potrebne kvalifikacije:
  • 3 godine iskustva na istim ili sličnim pozicijama
  • Aktivno korištenje engleskog jezika (prednost je poznavanje više jezika)
  • Razumijevanje digitalnog marketinga i upravljanja društvenim mrežama
  • Kreativnost u pisanju članaka i predlaganju ideja
  • Napredne komunikacijske i organizacijske vještine
  • Proaktivnost, samostalnost i fleksibilnost u radu
  • Vozačka dozvola B kategorije
Vaša prijava smatrat će se povjerljivom

Najčešća pitanja

Kako izgleda selekcijski proces?

Naš standardni selekcijski proces uključuje online sastanak i temeljiti strukturirani intervju, provjeru preporuka i psihologijsko testiranje. Ovisno o zahtjevima klijenta, moguća su odstupanja, poput dodavanja ili izostavljanja određenih koraka. U cijelom procesu pružamo podršku kandidatima za sva pitanja i karijerno usmjerenje te u situacijama kad je kandidatima teško donijeti odluku o promjeni karijere.

Koliko traje selekcijski proces?

Selekcijski proces može trajati dulje od uobičajenih in-house regrutacijskih procesa jer uključuje i naše i klijentove selekcijske postupke. Trajanje uvelike ovisi o specifičnostima i potrebama svakog klijenta, obično varira od jednog mjeseca do šest mjeseci, a najčešće traje oko 2-3 mjeseca, pri čemu uzimamo u obzir i otkazni rok kandidata.

Što dobivam prijavom u SELECTIO bazu kandidata?

Prijavom u SELECTIO bazu kandidata vaš profil postaje dostupan recruiterima koji će vas kontaktirati prilikom otvaranja novih pozicija koje odgovaraju vašim interesima. Svoje kontakt podatke, kao i bilo koje druge informacije, uvijek možete promijeniti u svom profilu.

Što ako nakon prijave u bazu ne dobijem potvrdu?

Ako je prijava u bazu bila uspješna na mail će vam stići potvrda prijave. U slučaju da ne vidite potvrdu provjerite neželjenu poštu. Ako zaista niste dobili potvrdu još jednom provjerite jeste li unijeli sve podatke i jeste li učitali životopis.

Korisni linkovi