Soft skills edukacije pomažu zaposlenicima u razvoju interpersonalnih vještina, komunikaciji povratnih informacija, preuzimanju odgovornosti i proaktivnosti. Učimo kako uspješno identificirati problem i razmišljati outside the box. Nakon naših soft skill edukacija članovi timova bolje surađuju jedni s drugima i brže dolaze do ciljeva. Na ovaj način organizacija razvija najvažnije vještine, podiže efektivnost i produktivnost te osigurava agilne zaposlenike koji se prilagođavaju promjenama i izazovima.

Razvoj profesionalnih vještina
selectio edukacije
Pronađite pravu edukaciju za vaš tim.
soft skills
Zašto ulagati u razvoj interpersonalnih vještina?
- Osobni i profesionalni razvoj
- Isticanje na tržištu rada
- Razvoj kompetencija
- Mogućnost mentoriranja
- Bolji engagement među zaposlenicima
- Podrška timu
Edukacija 1
Razvijanje komunikacijskih vještina
Edukacija 1
Razvijanje komunikacijskih vještina
Komunikacija je i izvor i rješenje većine problema s kojima se susrećemo - kako poslovno tako i privatno.
Broja istraživanja ističu komunikacijske vještine kao ključne vještine za profesionalni uspjeh, motiviranje drugih, pregovaranje te stvaranje bolje mreže kontakata.
Na radionici za razvoj komunikacijskih vještina učimo kako biti svjesniji sebe i kako prilagoditi komunikacijski stil različitim okolnostima. Također, učimo slušati sugovornika i čuti ono što nam govori - indirektno, prepoznavajući neizgovorene potrebe.
Po završetku radionice jasnije ćete komunicirati i znat ćete potaknuti razumijevanje čime ćete lakše prevenirati i riješiti nastale konflikte.
U sklopu ove edukacije moguće je koristiti alate poput - Upitnik tipova ličnosti i Role-play.
Edukacija 2
Četiri Sobe Promjene®
Edukacija 2
Četiri Sobe Promjene®
Četiri Sobe Promjene® najpoznatiji je i najkorisniji alat za provođenje promjena u poslovnom svijetu.
Zaposlenici se smještaju u četiri psihološka stanja uma – zadovoljstvo, negiranje, zbunjenost i inspiracija. Prva dva stanja opiru se promjeni dok druga dva stanja prihvaćaju promjenu. U krizi svi se pomičemo iz zadovoljstva u negiranje te kroz zbunjenost dolazimo do odustajanja koje otvara put prema inspiraciji i razvoju. Jednom kada zaposlenici nauče prepoznati u kojoj su fazi promjene lakše će se nositi s promjenom i kvalitetnije će upravljati na proces promjene preuzimajući odgovornost za svoje osjećaje i postupke.
Ovaj alat podržava inovacije, razvoj, promjene i transformaciju, kao i stabilnost poslovanja. Učinkovit je u svim vrstama tvrtki i organizacija, a mogu ga koristiti i pojedinci, grupe i složeni sustavi. Četiri Sobe Promjene® povećava razumijevanje i prihvaćanje različitosti u timu i organizaciji.
Uz Četiri sobe promjene® koristimo i Organizacijski Barometar® koji pomaže odgovoriti na pitanja: Kako nam ide? Kako se osjećamo? Što želimo poduzeti? Pomoću 40 pitanja mjerimo organizacijsku klimu i stupanj spremnosti za promjenu.
Edukacija 3
Nošenje sa stresom i sprječavanje burnouta
Edukacija 3
Nošenje sa stresom i sprječavanje burnouta
Dugotrajno izlaganje bilo kojoj vrsti stresa može dovesti do ozbiljnijih zdravstvenih posljedica te simptoma burnouta koji se manifestira kroz emocionalnu iscrpljenost, cinizam te nedostatak profesionalnih postignuća.
Osim što je poguban za pojedince, burnout je opasan i za organizacije jer negativno utječe na produktivnost i motivaciju. Ipak, savladavanjem pojedinih tehnika moguće je detektirati uzroke, prevenirati burnout i izgraditi dugoročnu otpornost na stres.
Na našim treninzima možete naučiti osvijestiti stresore i misli koje dovode do neugodnih emocija, reakcija i ponašanja. Uz alate koje pružamo možete izgraditi dugoročnu otpornost na stres te naučiti tehnike za nošenje s neizvjesnošću, brigama i neugodnim emocijama.
Edukacija 4
Poticanje motivacije, angažiranosti i inovativnosti
Edukacija 4
Poticanje motivacije, angažiranosti i inovativnosti
Poticanje motivacije, angažiranosti i inovativnosti radionica je na kojoj ćete usvojiti vještinu poticanja intrinzične motivacije kako biste bili produktivniji. Saznat ćete koje vrste motivacije postoje, što je kontraproduktivno u postizanju bolje angažiranosti te koja je važnost autonomije i osobnog razvoja. Usvojit ćete razliku između motivacije i angažiranosti i naučit ćete kako su oni povezani s rezultatima.
Savladat ćete metode poput design thinkinga kao alata za inoviranje i osmišljavanje novih ideja. Pomoću metode gamifikacije pronaći ćete motivaciju za obavljanje najmanje zanimljivih zadataka.
Ova radionica namijenjena je zaposlenicima i voditeljima timova koji žele saznati motivacijske faktore koji zaista pokreću rezultate, a posebno je korisna za osobni i profesionalni razvoj i well-being.
Edukacija 5
Upravljanje promjenama
Edukacija 5
Upravljanje promjenama
Uvodite promjene u tim ili organizaciju, ali niste sigurni kako će ih prihvatiti dio zaposlenika?
Adekvatnom pripremom na promjene osiguravate lakše prihvaćanje i spremnost zaposlenika. Razvojem kompetencija upravljanja s promjenama stvarate okruženje u kojemu će vladati razumijevanje i motivacija.
Na radionici upravljanja promjenama učimo razumjeti uzrok i kretanje promjene te važnost promjene za organizacijski rast. Različitim modelima upravljanja promjenom na osobnoj i grupnoj razini, poput Četiri sobe promjene®, naučit ćete kako se osobno nositi s promjenom i kako planirati i uspješno provoditi promjene u organizaciji.
Edukacija 6
Upravljanje različitostima
Edukacija 6
Upravljanje različitostima
Različitosti unutar organizacije i diskriminacija na temelju njih ne odnose se samo na rod, seksualno orijentaciju ili etničku pripadnost, već i na različite tipove ljudi koji imaju različita razmišljanja, ideje i vrijednosti. Različitosti zaposlenika su zapravo vrijednost ako se znaju prepoznati i iskoristiti. Pravilno upravljanje različitostima potiče inovativnost, kreativnost, različite perspektive, sagledavanje iz više kutova i brže rješavanje problema, dodatno omogućava zaposlenicima da budu autentični.
Na treningu upravljanja različitostima učimo prepoznati različitosti u timu te upravljati heterogenim grupama u svrhu postizanja organizacijskih ciljeva. U heterogenim grupama prepoznajemo potencijal i učimo upravljati na inkluzivan način kako bi iskoristili potencijali svih zaposlenika.
Najprije detektiramo neprihvatljiva ponašanja prema zaposlenicima zbog različitosti, a zatim ih ispravljamo. Promatramo razloge iza timskih disfunkcija i učimo kako ih riješiti te upravljamo grupnim procesima kako bi se povećala učinkovitost tima.
U sklopu ove edukacije moguće je koristiti neke od sljedećih alata: BELBIN Team Roles®, Upitnik tipova ličnosti, DNLA® i Hogan.
Edukacija 7
Izgradnja feedback kulture
Edukacija 7
Izgradnja feedback kulture
Poticanje povratne informacije ključno je za razvoj zaposlenika i povećanje angažiranosti.
Razna istraživanja upozoravaju na važnost učestalih povratnih informacija te ukazuju na to da, osim pozitivnih povratnih informacija, većina zaposlenika preferira i korektivne povratne informacije na radnom mjestu. Zato je iznimno bitno ne zanemariti ih i uputiti ih na najbolji mogući način.
Na treningu izgradnje feedbacka učimo o feedbacku kao alatu za motiviranje i razvoj zaposlenika te kako dati, primiti i tražiti feedback. Također učimo kako premostiti individualne razlike u poimanju povratne informacije.
U sklopu ove edukacije moguće je koristiti alate poput: Upitnik tipova ličnosti, Role-play, Hogan i DNLA.
Edukacija 8
Emocionalna inteligencija
Edukacija 8
Emocionalna inteligencija
Emocionalna inteligencija je nužan preduvjet dobrog leadershipa zbog čega je važno kontinuirano poticati zaposlenike na razvoj socio-emocionalnih vještina.
Na radionici o emocionalnoj inteligenciji učimo prepoznati svoja i tuđa emocionalna stanja te upravljati svojim emocijama. Saznajemo čemu služe različite emocije te kako iskoristiti vlastite emocije u svrhu osobnog razvoja i uspješnijeg nošenja s izazovima.
U sklopu ove edukacije moguće je koristiti Hogan EQ test.
Edukacija 9
Vođenje remote timova
Edukacija 9
Vođenje remote timova
Na radionici savladavamo osnove korake za oblikovanje željenog stila vođenja te definiramo potrebne prilagodbe stila vođenja sukladno potrebama tima. Kako bi se razvio timski duh, učimo potaknuti osjećaj sigurnosti i definiramo korake za pokazivanje brige o zaposlenicima.
Kreiramo upute za stvaranje plana krizne komunikacije kako bi pružili osnovnu psihološku podršku zaposlenicima za vrijeme krize.
Radionica je namijenjena voditeljima novoformiranih ili remote timova te product ownerima.
Edukacija 10
Upravljanje ciljevima
Edukacija 10
Upravljanje ciljevima
Znate li svrhu svoje organizacije? Ima li vaša organizacija postavljene strateške ciljeve i je li ih mijenjala zbog prilagođavanja promjenama?
Istraživanja pokazuju da je učinkovito upravljanje ciljevima nužno u postizanju poslovnih rezultata te razvoju zaposlenika i organizacije.
Na radionici o upravljanju ciljevima naučit ćete: (1) zašto su ciljevi važni za postizanje rezultata, (2) metodologije za postavljanje ciljeva i povezanost ciljeva s motivacijom i angažiranosti, (3) ključne indikatore uspjeha te (4) postavljanje ciljeva sa svrhom i povezivanje ciljeva sa strategijom organizacije.
Edukacija 11
Upravljanje vremenom
Edukacija 11
Upravljanje vremenom
Možete li se fokusirati ili imate osjećaj da vrijeme ''curi''? Znate li odrediti prioritete?
Upravljanje vremenom jedna od najpoželjnijih poslovnih vještina, ali istovremeno jedna od najrjeđe zastupljenih. Organizacije čiji zaposlenici učinkovito upravljaju vremenom bilježe rast poslovanja, povećani organizacijski učinak te veću razinu zadovoljstva i motivacije zaposlenika.
Na edukaciji o upravljanju vremena naučit ćete kako: (1) učinkovito upravljati vremenom, (2) osvijestiti time stealere i uzorke odugovlačenja, (3) održati fokus, postavljati prioritete i mijenjati ih u skladu s promjenom ciljeva te (4) delegirati tako da se zadrži efikasnost ali i potakne razvoj drugih.
Senior HR Consultant, SELECTIO
Tanja Prekodravac

Senior HR Consultant, SELECTIO
Tanja Prekodravac
Stručna savjetnica za edukacije i razvoj ljudskih potecijala, dolazi u Grupu SELECTIO 2006. godine kao Projekt menadžer Dana karijera. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a kontinuirano se obrazuje u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala kao i u terapijskom radu. Dodatno je educirana u području stresa i burnouta, psiholoških kriznih intervencija, komunikacije, obiteljske medijacije, grupnog vođenja i dr. Završila je edukaciju iz Gestalt psihoterapije, body psihoterapije te coachinga.
Profesionalno iskustvo uključuje profesionalnu regrutaciju i selekciju, edukaciju i razvoj te savjetničke projekte i certificiranje u projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima certifikat Poslodavac Partner.
Radila je na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj. Održala je mnoge seminare i radionice iz područja komunikacijskih i prezentacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom, profesionalnog stresa, motivacije, psihološkog testiranja i procjene i dr. za pojedince, grupe, ustanove i organizacije te sudjelovala u provođenju savjetodavnog rada s mladima i odraslima.
People and Culture Lead, SELECTIO
Ana Frlan Bajer

People and Culture Lead, SELECTIO
Ana Frlan Bajer
Ana se pridružila Grupi SELECTIO 2007. godine kao Voditeljica projekata regrutacije i selekcije. U tvrtku IKEA Hrvatska prelazi 2013. godine gdje sudjeluje u pripremi, planiranju i provođenju selekcije i zapošljavanja preko 300 zaposlenika prve IKEA robne kuće u Zagrebu. Kao interni trener sudjelovala je i u onboardingu istih zaposlenika. Po završetku projekta, iz obiteljskih razloga, seli u Singapur gdje je kroz volonterski rad stekla vrijedno međukulturalno iskustvo. Po povratku u Hrvatsku, vraća se u Grupu SELECTIO i počinje se baviti onime što najviše voli, a to su edukacije i razvoj ljudskih potencijala.
Radila je na razvoju i provedbi više programa iz područja leadershipa. Održala je mnoge radionice iz područja komunikacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom i ciljevima, profesionalnog stresa, motivacije i dr. Osim kao HR konzultant i trener za vanjske klijente radi i na razvoju HR procesa unutar Grupe SELECTIO.
Ostalo profesionalno iskustvo uključuje i savjetničke projekte, certificiranje na projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima certifikat Poslodavac Partner te karijerna savjetovanja.
Diplomirala je psihologiju te je trenutno u edukaciji za Integrativnog psihoterapeuta.
Senior HR Consultant, SELECTIO
Kristina Popović

Senior HR Consultant, SELECTIO
Kristina Popović
U skoro 20 godina bogate karijere u SELECTIO Grupi Kristina je sudjelovala u brojnim projekatima koji su imali velik utjecaj na razvoj domaćeg tržišta rada. Kroz projekt Poslodavac Partner radila je na razvoju HR praksi mnogih uspješnih tvrtki te je radila na najvećim B2B projektima za razvoj leadership vještina kojima je obuhvaćeno preko 300 prepoznatih menadžera. Vrlo je brzo pronašla afinitet za treninge i edukacije, pa je tako dizajnirala i provela mnoge radionice iz područja mekih vještina i leadershipa čime je oblikovala nekoliko generacija voditelja. Kroz SELECTIO Leadership Akademiju nastavlja rad s menadžerima provodeći ih kroz transformacijski program u kojemu svatko otkriva i razvija svoj jedinstveni stil vođenja.
Senior HR Consultant, SELECTIO
Jasna Belamarić

Senior HR Consultant, SELECTIO
Jasna Belamarić
Kao začetnica programa za razvoj rukovodećih državnih službenika i dugogodišnja suradnica Državne škole za javnu upravu, Jasna je obrazovala više generacija rukovoditelja. Utemeljila je programe za nekoliko kolegija te je osmislila i provela brojne edukacijske i razvojne programe. Magistrirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i educirala se u nekoliko psihologijskih pravaca nakon čega je stekla 20 godina iskustva kao HR stručnjakinja, trenerica i konzultantica za razvoj ljudskih potencijala. Na Visokom učilištu za ekonomiju poduzetništva predavala je kolegij Organizacijske psihologije, a danas se uz HR savjetovanje bavi i executive coachingom te istraživanjem organizacijske klime i radnog zadovoljstva.
Head of Assessment Department / HR Consultant, SELECTIO
Ana Petelinšek

Head of Assessment Department / HR Consultant, SELECTIO
Ana Petelinšek
Kao magistrica psihologije, Ana se SELECTIO Grupi pridružila 2017. godine unutar odjela Regrutacije i selekcije. Vodila je brojne kompleksne potrage u raznim industrijama te je surađivala s internacionalnim tvrtkama kao što su Henkel, Heineken, Fortenova Grupa, Dukat, Coca-Cola, Tele2, INA, Schneider Electric i British American Tobacco.
Njezino iskustvo uključuje i rad na konzultantskim projektima poput certifikata Employer Partner i priznanja Izvrsnost u izazovima gdje je imala priliku evaluirati HR prakse za domaće i internacionalne organizacije, uz što je sudjelovala i vodila projekte ispitivanja organizacijske klime i zadovoljstva zaposlenika.
U ulozi trenera, sudjelovala je na višegodišnjem employer branding projektu osnaživanja mladih i nezaposlenih osoba za ulazak na tržište rada. Osim toga, razvijala je sadržaj treninga i održavala razne edukacije i webinare s fokusom na leadership i soft skills, nakon čega je postala koordinatorica projekta Future Resilience.
Njezino višegodišnje iskustvo psihološkog savjetovanja uključuje rad na Programu savjetovanja i podrške zaposlenicima, kao i terapijski rad unutar privatnog psihološkog centra te studentskog savjetovališta na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Osim toga, trenutno je na superviziji za Kognitivno-bihevioralnog psihoterapeuta.
People and Culture Consultant, SELECTIO
Erna Tomiša

People and Culture Consultant, SELECTIO
Erna Tomiša
Erna je diplomirana psihologinja koja je svoj profesionalni put započela 2018. godine u odjelu organizacijskog dizajna i razvoja SELECTIO Grupe, od kada radi na osmišljavanju soft skill i leadership radionica i edukacija. Kao HR specijalistica sudjeluje u implementaciji raznih konzultantskih projekata poput ispitivanja organizacijske klime, kulture i angažiranosti zaposlenika, a rezultate istraživanja koristi u razvojnim organizacijskim planovima.
Uspješno je implementirala i nadogradila brojne procese upravljanja ljudskim resursima, te je osmislila primjenu programa za razvoj timske kohezije i izgradnje otpornosti zaposlenika, a uz to je koordinirala SELECTIO HR Akademiju kroz koju su prošli brojni HR specijalisti u Hrvatskoj.
Kao certifikatorica na projektu Poslodavac Partner promiče kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i podiže standarde izvrsnosti. Glavni cilj joj je zaštita i očuvanje mentalnog zdravlja i ljudskih prava zbog čega je aktivna u brojnim projektima izvan SELECTIO Grupe koji promiču navedene ciljeve i grade bolje sutra.
Assessment, Talent Acquisition and Executive Search Consultant, SELECTIO
Jelena Majcen

Assessment, Talent Acquisition and Executive Search Consultant, SELECTIO
Jelena Majcen
Kao diplomirana psihologinja Jelena se SELECTIO Grupi pridružila 2018. godine gdje radi s internacionalnim organizacijama kao što su Philip Morris International, Coca-Cola, Schneider Electric, Tifon i Croatia osiguranje. Specijalizirana je za vođenje opsežnih potraga talenata u okviru kojih kontinuirano provodi istraživanja tržišta te procjenjuje kompetencije kandidata. Osim toga, sudjeluje u implementaciji konzultantskih projekata iz područja ljudskih resursa poput ispitivanja organizacijske klime, angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika.
Kreirala je nekoliko soft skills radionica te je uključena u provedbu programa usmjerenih na razvoj leadership vještina, sudjeluje u provedbi karijernih savjetovanja, te kao certifikatorica na globalnom projektu Poslodavac Partner procjenjuje kvalitetu HR procesa brojnih domaćih i inozemnih organizacija.
Head of Assessment Development, SELECTIO
Marina Čović

Head of Assessment Development, SELECTIO
Marina Čović
Nakon rada u ustanovama primarne zdravstvene zaštite pri Medicini rada i Službi za psihijatriju i neurologiju, Marina se pridružila SELECTIO Grupi kao Voditeljica razvoja Centra za procjene. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu gdje se bavila istraživačkim radom u području zdravstvene psihologije. Tijekom godina stječe iskustvo rada s onkološkim pacijentima na odjelima pedijatrije i savjetovanja djece i roditelja te se educirala pri Hrvatskom udruženju za bihevioralno-kognitivne terapije.
U SELECTIO Grupi radi na projektima procjene za razvojne i selekcijske svrhe zaposlenika i kandidata. Razvija, provodi i evaluira assessment i development centre te optimizira njihovu primjenu. Afinitet za savjetovanje ispunjava u programima podrške zaposlenicima te kroz karijerno savjetovanje. Držala je radionice i edukacije o nošenju sa stresom, prilagodbom na promjene te komunikacijskim i samoprezentacijskim vještina.
Članica je certifikatorskog tima na projektu Employer Partner zahvaljujući čemu ima dobar uvid u prakse brojnih internacionalnih i domaćih organizacija za koje procjenjuje uspješnost HR sustava. Najveći interes pronalazi u razvoju zaposlenika i njihovom wellbeingu.
Career Counselor, SELECTIO
Venita Mužek Bešen

Career Counselor, SELECTIO
Venita Mužek Bešen
Kao magistra psihologije Venita se Institutu za razvoj tržišta rada koji je dio SELECTIO Grupe pridružuje u funkciji suradnice za savjetodavni rad s korisnicima. Provela je više od stotinjak karijernih savjetovanja s nezaposlenima i osobama koji traže podršku vezanu uz karijerni razvoj, s naglaskom na rad s marginaliziranim osobama na tržištu rada. Kao motivator i edukator provodi klubove za zapošljavanje i radionice soft vještina pri čemu naglašava nerazdvojivost osobnog i profesionalnog razvoja i važnost cjeloživotnog učenja.
Teme koje ističe u grupnom radu su: efikasno postavljanje ciljeva, razvoj interpersonalnih vještina te nošenje s profesionalnim izazovima i stresnim situacijama. Provodi i treninge za razvoj vještina za pomagačka zanimanja i vođenje grupnih procesa. Usmjerena je na kognitivno-bihevoralni pristup i educira se za psihoterapeutkinju.
Recruitment and Selection Project Manager / HR consultant, SELECTIO
Ivana Matijević

Recruitment and Selection Project Manager / HR consultant, SELECTIO
Ivana Matijević
Voditeljica projekata regrutacije i selekcije te HR savjetnica koja u Grupu SELECTIO dolazi 2015. godine. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te kontinuirano ulaže u obrazovanje u području upravljanja ljudskim potencijalima. Certifikatorica je na globalnom projektu certifikat Poslodavac Partner putem kojeg ima priliku dobiti uvid u prakse brojnih kompanija u internacionalnom i domaćem vlasništvu te procjenjuje njihovu usklađenost sa standardom izvrsnosti.
Posjeduje bogato profesionalno iskustvo na projektima u području regrutacije i selekcije u sklopu kojih radi na pozicijama do executive razina, s fokusom na prodaju, marketing, ljudske resurse i IT. Neki od klijenata s kojima je imala priliku raditi su Philip Morris International, Pliva, Coca-Cola, INA, IKEA, A1, RBA, Tifon, Infobip i dr.
Kao trenerica radila je na razvoju i provedbi edukacija u sklopu SELECTIO Leadership Akademije, SELECTIO HR Akademije, a održala je i brojne radionice i predavanja na teme kao što su nošenje sa stresom, komunikacijske vještine, prezentacijske vještine, upravljanje promjenama, postavljanje ciljeva, upravljanje vremenom, vještine davanja povratne informacije, i brojne druge.
Recruitment and Selection Project Manager / HR consultant, SELECTIO
Iva Raguž

Recruitment and Selection Project Manager / HR consultant, SELECTIO
Iva Raguž
Iva je unutar Grupe SELECTIO započela na projektima regrutacije i selekcije zaposlenika te je vodila veliki broj kompleksnih potraga za klijente u različitim industrijama s fokusom na područje prodaje i marketinga. U ulozi Voditelja projekata regrutacije i selekcije, imala je priliku raditi za brojne internacionalne tvrtke kao što su Henkel, Heineken, Philip Morris International, Styria, Hrvatski Telekom, IKEA, Pliva, Coca-Cola i dr. Bavila se istraživanjem tržišta, provođenjem intervjua i procjenom kompetencija kandidata te je stekla odličan uvid u tržište rada.
Kao HR konzultant i trener, sudjelovala je u razvoju i provedbi programa usmjerenih na osobni i profesionalni razvoj. Održala je brojne radionice u području komunikacijskih vještina, upravljanja promjenama, timske dinamike, upravljanja vremenom, nošenja sa stresom i dr.
U ulozi trenera, sudjelovala je na velikom višegodišnjem programu osnaživanja mladih za ulazak na tržište rada.
Ostalo profesionalno iskustvo uključuje i savjetničke projekte, certificiranje na projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima certifikat Poslodavac Partner te karijerna savjetovanja.
Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Preporuke
Što kažu naši klijenti?

Nikada nije kasno.
Razvijte nove vještine uz pomoć najboljih HR stručnjaka u Hrvatskoj.
Novosti