SELECTIO Leadership Akademija je jednogodišnji razvojni program koji gradi leadership vještine potrebne za vođenje današnjih timova. Razvijamo voditelje koji znaju kako stvoriti odnos povjerenja u timu, prepoznati potencijal u različitostima, stvoriti odgovornost za rezultat te otvoriti mogućnost za osobni i profesionalni razvoj. U 12 koraka provodimo individualnu promjenu svakog polaznika!

SELECTIO Leadership Akademija
program za uspješne voditelje
što ćete naučiti
- zadržati najbolje članove tima
- podići motivaciju, angažman i povjerenje tima
- stvoriti povezanost i predanost članova tima
- upravljati odnosima i konfliktima
- kreirati i komunicirati jasnu viziju
- pokrenuti i provesti promjenu
Modul 1
Uvodna radionica: Vođenje sebe i drugih
Modul 1
Uvodna radionica: Vođenje sebe i drugih
- Razumijevanje i vođenje promjena
- Ciljevi kao alat za poticanje intrinzične motivacije
Modul 2
Razumijevanje i pokretanje promjena
Modul 2
Razumijevanje i pokretanje promjena
- Razumijevanje korijena i prirode procesa promjene
- Modeli upravljanja promjenom na osobnoj i grupnoj razini
- Planiranje procesa promjene
- Provođenje postupka promjene
Modul 3
Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti
Modul 3
Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti
- Važnost ciljeva i kako ih definirati
- Ključni indikatori uspjeha i kako ih definirati
- Uloga ciljeva i indikatora uspjeha u organizacijskoj kulturi
- Uloga ciljeva i indikatora uspjeha u provedbi strategije
Modul 4
Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom
Modul 4
Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom
- Emocionalna inteligencija i njena uloga u vodstvu
- Prepoznavanje i upravljanje emocionalnim stanjima
- Utjecaj stresa na produktivnost i motivaciju
- Smanjivanje negativnih utjecaja stresa
Modul 5
Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge
Modul 5
Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge
- Tim vs. grupa pojedinaca
- Što tim čini efikasnim
- Timska dinamika
- Upravljanje dinamikom tima
Modul 6
Upravljanje odnosima i konfliktima
Modul 6
Upravljanje odnosima i konfliktima
- Komunikacijske vještine kao alat emocionalne inteligencije
- Upravljanje odnosima
- Prevencija konflikata
- Upravljanje konfliktima
Modul 7
Upravljanje vremenom i upravljanje timom
Modul 7
Upravljanje vremenom i upravljanje timom
- Učinkovito upravljanje vremenom
- Prioritiziranje i multitasking
- Delegiranje kao alat za timsku učinkovitost
- Delegiranje kao alat za timski razvoj
Modul 8
Upravljanje raznolikostima u timu
Modul 8
Upravljanje raznolikostima u timu
- Diversity management
- Individualne i grupne različitosti u timu
- Upravljanje komunikacijom između timova
- Sprečavanje i upravljanje sukobima
Modul 9
Pružanje povratne informacije i motiviranje
Modul 9
Pružanje povratne informacije i motiviranje
- Feedback kao alat za motiviranje i razvoj
- Povratne informacije – kako DA i kako NE
- Motivacija i faktori motivacije
- Motivacijske strategije
Modul 10
Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika
Modul 10
Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika
- Važnost kompetencija
- Lider kao coach
- Metode razvoja kompetencija
- Procjenjivanje kompetencija i prepoznavanje talenata
Modul 11
Osnove coaching vještina i situacijskog vodstva
Modul 11
Osnove coaching vještina i situacijskog vodstva
- Koji je moj stil vođenja?
- Razvojne razine članova tima
- Model situacijskog vođenja
- Odabrati pravi stil i uspješno razvijati tim
Modul 12
Wrap up session
Modul 12
Wrap up session
- Rekapitulacija stečenih znanja i vještina
- Osvrt na osobni rast
- Plan daljnjeg razvoja lidera
- Akcijski plan
Viša HR savjetnica i Voditeljica razvoja zaposlenika za Grupu SELECTIO, SELECTIO d.o.o.
Ana Frlan Bajer

Viša HR savjetnica i Voditeljica razvoja zaposlenika za Grupu SELECTIO, SELECTIO d.o.o.
Ana Frlan Bajer
Ana se pridružila Grupi SELECTIO 2007. godine kao Voditeljica projekata regrutacije i selekcije. U tvrtku IKEA Hrvatska prelazi 2013. godine gdje sudjeluje u pripremi, planiranju i provođenju selekcije i zapošljavanja preko 300 zaposlenika prve IKEA robne kuće u Zagrebu. Kao interni trener sudjelovala je i u onboardingu istih zaposlenika. Po završetku projekta, iz obiteljskih razloga, seli u Singapur gdje je kroz volonterski rad stekla vrijedno međukulturalno iskustvo. Po povratku u Hrvatsku, vraća se u Grupu SELECTIO i počinje se baviti onime što najviše voli, a to su edukacije i razvoj ljudskih potencijala.
Radila je na razvoju i provedbi više programa iz područja leadershipa. Održala je mnoge radionice iz područja komunikacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom i ciljevima, profesionalnog stresa, motivacije i dr. Osim kao HR konzultant i trener za vanjske klijente radi i na razvoju HR procesa unutar Grupe SELECTIO.
Ostalo profesionalno iskustvo uključuje i savjetničke projekte, certificiranje na projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima “Certifikat Poslodavac Partner” te karijerna savjetovanja.
Diplomirala je psihologiju te je trenutno u edukaciji za Integrativnog psihoterapeuta.
Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja, SELECTIO d.o.o.
Tanja Prekodravac

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja, SELECTIO d.o.o.
Tanja Prekodravac
Stručna savjetnica za edukacije i razvoj ljudskih potecijala, dolazi u Grupu SELECTIO 2006. godine kao Projekt menadžer Dana karijera. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a kontinuirano se obrazuje u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala kao i u terapijskom radu. Dodatno je educirana u području stresa i burnouta, psiholoških kriznih intervencija, komunikacije, obiteljske medijacije, grupnog vođenja i dr., trenutno završava postdiplomsku edukaciju iz Gestalt psihoterapije i body psihoterapije.
Profesionalno iskustvo uključuje profesionalnu regrutaciju i selekciju, edukaciju i razvoj te savjetničke projekte i certificiranje u projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima “Certifikat Poslodavac Partner”.
Radila je na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj. Održala je mnoge seminare i radionice iz područja komunikacijskih i prezentacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom, profesionalnog stresa, motivacije, psihološkog testiranja i procjene i dr. za pojedince, grupe, ustanove i organizacije te sudjelovala u provođenju savjetodavnog rada s mladima i odraslima.
Direktor tvrtke SELECTIO d.o.o.
Aleksandar Zemunić

Direktor tvrtke SELECTIO d.o.o.
Aleksandar Zemunić
Ponosan na priliku da raste i razvija se zajedno sa SELECTIO-m od 2003., vodećom kompanijom za savjetovanje u upravljanju ljudskim potencijalima. Kao direktor i partner surađuje s timom izuzetnih pojedinaca koji su uspješno završili jedinstvene projekte u Hrvatskoj. Magistrirao je Upravljanje ljudskim resursima u Velikoj Britaniji na Cardiff University, a diplomirao Financijski management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku.
Predavač je različitih HR tema, licencirani savjetnik BELBIN® metodologije timskih uloga i certifikator izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima. Dobitnik je Chevening stipendije, administrirane od strane British Councila.
Područja ekspertize uključuju analizu organizacije i kadrova, strategiju upravljanja ljudskim resursima, sustave kompetencija, upravljanje radnim učinkom, motiviranje i nagrađivanje, regrutaciju i selekciju zaposlenika, itd.
Head of Organizational Development Solutions
Martina Kessler

Head of Organizational Development Solutions
Martina Kessler
Martina ima opsežno iskustvo u području upravljanja ljudskim resursima, matričnog vodstva i razvoja poslovanja.Vodi više timova izravno podređenih, projektne timove i veliku internacionalnu mrežu HR eksperata i odgovorna je za tri grane poslovanja: HR reviziju, savjetovanje i edukacije.
Radila je na brojnim projektima kroz HR reviziju, organizacijski razvoj, procjenu menadžmenta i izgradnju kapaciteta vođenja u organizacijama, a neki od klijenata su Abbvie, British American Tobacco, Coca-Cola, Erste bank, Heineken, Hekel, INA, Infobip, LIDL, Philip Morris International, Pliva, Procter&Gamble, McDonald’s, Microsoft, Molson Coors itd.
Kao voditeljici razvoja, Martinin cilj je osmisliti rješenja koja odgovaraju stvarnim potrebama organizacija zbog čega već 10 godina radi i na razvoju Employer Partner certifikata - jedinog regionalnog priznanja za vrhunsko upravljanje ljudskim potencijalima.
Modul 1
Vođenje sebe i vođenje drugih
Modul 1
Vođenje sebe i vođenje drugih
Grupa 3: 15.9. 2022. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 2.2.2023. (Otvorene prijave)
Modul 2
Razumijevanje i pokretanje promjena
Modul 2
Razumijevanje i pokretanje promjena
Grupa 3: 20.10. 2022. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 2.3.2023. (Otvorene prijave)
Modul 3
Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti
Modul 3
Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti
Grupa 3: 17.11. 2022. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 30.3.2023. (Otvorene prijave)
Modul 4
Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom
Modul 4
Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom
Grupa 3: 8.12.2022. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 27.4.2023. (Otvorene prijave)
Modul 5
Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge
Modul 5
Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge
Grupa 3: 19.1. 2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 15.6.2023. (Otvorene prijave)
Modul 6
Upravljanje odnosima i konfliktima
Modul 6
Upravljanje odnosima i konfliktima
Grupa 3: 16.2.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 25.5.2023. (Otvorene prijave)
Modul 7
Upravljanje vremenom i upravljanje timom
Modul 7
Upravljanje vremenom i upravljanje timom
Grupa 3: 23.3.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 14.9.2023. (Otvorene prijave)
Modul 8
Upravljanje raznolikostima u timu
Modul 8
Upravljanje raznolikostima u timu
Grupa 3: 27.4.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 12.10.2023. (Otvorene prijave)
Modul 9
Pružanje povratne informacije i motiviranje
Modul 9
Pružanje povratne informacije i motiviranje
Grupa 3: 18.5.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 9.11.2023. (Otvorene prijave)
Modul 10
Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika, osnove coaching vještina za managere
Modul 10
Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika, osnove coaching vještina za managere
Grupa 3: 15.6.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 7.12.2023. (Otvorene prijave)
Modul 11
Situacijsko vodstvo®
Modul 11
Situacijsko vodstvo®
Grupa 3: 14.9.2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 12.1.2024. (Otvorene prijave)
Modul 12
Wrap up session
Modul 12
Wrap up session
Grupa 3: 12.10. 2023. (Zatvorene prijave)
Grupa 4: 9.2.2024.(Otvorene prijave)

Budite dio nove generacije leadera.
Javite nam se i postanite dio generacije koja će činiti ključnu razliku između dobrih i vrhunskih tvrtki. Pošaljite upit i saznajte cijenu programa!
Nudimo 15% popusta na nositelje certifikata Poslodavac Partner, 10% popusta za startup tvrtke te 10% popusta nezaposlenim osobama i za više sudionika iste tvrtke.
Novosti
Najnovije vijesti iz HR svijeta

Novosti
Smanjivanje nezaposlenosti: Važnost socijalnog mentorstvaInovativnim modelom rada usmjerenim na pojedince u riziku od socijalne isključenosti licencirali preko 250 djelatnika u sustavu socijalne skrbi.

Novosti
Očuvanje korporativne kulture u doba pandemijeU krizno doba rizici tvrtke postaju sve veći. Kako bismo vam pomogli u minimiziranju kulturalnog rizika, donosimo osnovne korake za očuvanje kulture.