SELECTIO Leadership Akademija

program za uspješne voditelje

SELECTIO Leadership Akademija je jednogodišnji razvojni program koji gradi leadership vještine potrebne za vođenje današnjih timovaRazvijamo voditelje koji znaju kako stvoriti odnos povjerenja u timu, prepoznati potencijal u različitostima, stvoriti odgovornost za rezultat te otvoriti mogućnost za osobni i profesionalni razvoj. U 12 koraka provodimo individualnu promjenu svakog polaznika!

što ćete naučiti

  • zadržati najbolje članove tima
  • podići motivaciju, angažman i povjerenje tima
  • stvoriti povezanost i predanost članova tima
  • upravljati odnosima i konfliktima
  • kreirati i komunicirati jasnu viziju
  • pokrenuti i provesti promjenu

Modul 1

Uvodna radionica: Vođenje sebe i drugih

  • Razumijevanje i vođenje promjena
  • Ciljevi kao alat za poticanje intrinzične motivacije

Modul 2

Razumijevanje i pokretanje promjena

  • Razumijevanje korijena i prirode procesa promjene
  • Modeli upravljanja promjenom na osobnoj i grupnoj razini
  • Planiranje procesa promjene
  • Provođenje postupka promjene

Modul 3

Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti

  • Važnost ciljeva i kako ih definirati
  • Ključni indikatori uspjeha i kako ih definirati
  • Uloga ciljeva i indikatora uspjeha u organizacijskoj kulturi
  • Uloga ciljeva i indikatora uspjeha u provedbi strategije

Modul 4

Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom

  • Emocionalna inteligencija i njena uloga u vodstvu
  • Prepoznavanje i upravljanje emocionalnim stanjima
  • Utjecaj stresa na produktivnost i motivaciju
  • Smanjivanje negativnih utjecaja stresa

Modul 5

Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge

  • Tim vs. grupa pojedinaca
  • Što tim čini efikasnim
  • Timska dinamika
  • Upravljanje dinamikom tima

Modul 6

Upravljanje odnosima i konfliktima

  • Komunikacijske vještine kao alat emocionalne inteligencije
  • Upravljanje odnosima
  • Prevencija konflikata
  • Upravljanje konfliktima

Modul 7

Upravljanje vremenom i upravljanje timom

  • Učinkovito upravljanje vremenom
  • Prioritiziranje i multitasking
  • Delegiranje kao alat za timsku učinkovitost
  • Delegiranje kao alat za timski razvoj

Modul 8

Upravljanje raznolikostima u timu

 

  • Diversity management
  • Individualne i grupne različitosti u timu
  • Upravljanje komunikacijom između timova
  • Sprečavanje i upravljanje sukobima

 

Modul 9

Pružanje povratne informacije i motiviranje

  • Feedback kao alat za motiviranje i razvoj
  • Povratne informacije – kako DA i kako NE
  • Motivacija i faktori motivacije
  • Motivacijske strategije

Modul 10

Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika

  • Važnost kompetencija
  • Lider kao coach
  • Metode razvoja kompetencija
  • Procjenjivanje kompetencija i prepoznavanje talenata

Modul 11

Osnove coaching vještina i situacijskog vodstva

  • Koji je moj stil vođenja?
  • Razvojne razine članova tima
  • Model situacijskog vođenja
  • Odabrati pravi stil i uspješno razvijati tim

Modul 12

Wrap up session

  • Rekapitulacija stečenih znanja i vještina
  • Osvrt na osobni rast
  • Plan daljnjeg razvoja lidera
  • Akcijski plan
1d17b2f0 b888 408a bd8d 5ba21852251f

Viša HR savjetnica i Voditeljica razvoja zaposlenika za Grupu SELECTIO, SELECTIO d.o.o.

Ana Frlan Bajer

Ana se pridružila Grupi SELECTIO 2007. godine kao Voditeljica projekata regrutacije i selekcije. U tvrtku IKEA Hrvatska prelazi 2013. godine gdje sudjeluje u pripremi, planiranju i provođenju selekcije i zapošljavanja preko 300 zaposlenika prve IKEA robne kuće u Zagrebu. Kao interni trener sudjelovala je i u onboardingu istih zaposlenika. Po završetku projekta, iz obiteljskih razloga, seli u Singapur gdje je kroz volonterski rad stekla vrijedno međukulturalno iskustvo. Po povratku u Hrvatsku, vraća se u Grupu SELECTIO i počinje se baviti onime što najviše voli, a to su edukacije i razvoj ljudskih potencijala.

Radila je na razvoju i provedbi više programa iz područja leadershipa. Održala je mnoge radionice iz područja komunikacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom i ciljevima, profesionalnog stresa, motivacije i dr. Osim kao HR konzultant i trener za vanjske klijente radi i na razvoju HR procesa unutar Grupe SELECTIO.

Ostalo profesionalno iskustvo uključuje i savjetničke projekte, certificiranje na projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima “Certifikat Poslodavac Partner” te karijerna savjetovanja.

Diplomirala je psihologiju te je trenutno u edukaciji za Integrativnog psihoterapeuta.

53e59fde 5584 4551 83ef a2c1acf430db

Direktorica organizacijskog dizajna i razvoja, SELECTIO d.o.o.

Tanja Prekodravac

Stručna savjetnica za edukacije i razvoj ljudskih potecijala, dolazi u Grupu SELECTIO 2006. godine kao Projekt menadžer Dana karijera. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a kontinuirano se obrazuje u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala kao i u terapijskom radu. Dodatno je educirana u području stresa i burnouta, psiholoških kriznih intervencija, komunikacije, obiteljske medijacije, grupnog vođenja i dr.,  trenutno završava postdiplomsku edukaciju iz Gestalt psihoterapije i body psihoterapije.

Profesionalno iskustvo uključuje profesionalnu regrutaciju i selekciju, edukaciju i razvoj te savjetničke projekte i certificiranje u projektu izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima “Certifikat Poslodavac Partner”.

Radila je na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj. Održala je mnoge seminare i radionice iz područja komunikacijskih i prezentacijskih vještina, timskog rada, upravljanja vremenom, profesionalnog stresa, motivacije, psihološkog testiranja i procjene i dr. za pojedince, grupe, ustanove i organizacije te sudjelovala u provođenju savjetodavnog rada s mladima i odraslima.

513f4a50 b995 4f79 88f1 f3a6372584e2

Direktor tvrtke SELECTIO d.o.o.

Aleksandar Zemunić

Ponosan na priliku da raste i razvija se zajedno sa SELECTIO-m od 2003., vodećom kompanijom za savjetovanje u upravljanju ljudskim potencijalima. Kao direktor i partner surađuje s timom izuzetnih pojedinaca koji su uspješno završili jedinstvene projekte u Hrvatskoj. Magistrirao je Upravljanje ljudskim resursima u Velikoj Britaniji na Cardiff University, a diplomirao Financijski management na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Osijeku.

Predavač je različitih HR tema, licencirani savjetnik BELBIN® metodologije timskih uloga i certifikator izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima. Dobitnik je Chevening stipendije, administrirane od strane British Councila.

Područja ekspertize uključuju analizu organizacije i kadrova, strategiju upravljanja ljudskim resursima, sustave kompetencija, upravljanje radnim učinkom, motiviranje i nagrađivanje, regrutaciju i selekciju zaposlenika, itd.

6f9b74bb 632c 4470 b23f d65b3caf71e7

Head of Organizational Development Solutions

Martina Kessler

Martina ima opsežno iskustvo u području upravljanja ljudskim resursima, matričnog vodstva i razvoja poslovanja.Vodi više timova izravno podređenih, projektne timove i veliku internacionalnu mrežu HR eksperata i odgovorna je za tri grane poslovanja: HR reviziju, savjetovanje i edukacije. 

Radila je na brojnim projektima kroz HR reviziju, organizacijski razvoj, procjenu menadžmenta i izgradnju kapaciteta vođenja u organizacijama, a neki od klijenata su Abbvie, British American Tobacco, Coca-Cola, Erste bank, Heineken, Hekel, INA, Infobip, LIDL, Philip Morris International, Pliva, Procter&Gamble, McDonald’s, Microsoft, Molson Coors itd. 

Kao voditeljici razvoja, Martinin cilj je osmisliti rješenja koja odgovaraju stvarnim potrebama organizacija zbog čega već 10 godina radi i na razvoju Employer Partner certifikata - jedinog regionalnog priznanja za vrhunsko upravljanje ljudskim potencijalima.

Modul 1

Vođenje sebe i vođenje drugih

Grupa 3: 15.9. 2022. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 2.2.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 2

Razumijevanje i pokretanje promjena

Grupa 3: 20.10. 2022. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 2.3.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 3

Postavljanje ciljeva i poticanje odgovornosti

Grupa 3: 17.11. 2022. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 30.3.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 4

Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom

Grupa 3: 8.12.2022. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 27.4.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 5

Izgradnja uspješnih timova, uz metodologiju BELBIN® timske uloge

Grupa 3: 19.1. 2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 15.6.2023. (Otvorene prijave)

Modul 6

Upravljanje odnosima i konfliktima

Grupa 3: 16.2.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 25.5.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 7

Upravljanje vremenom i upravljanje timom

Grupa 3: 23.3.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 14.9.2023. (Otvorene prijave)

 

 

Modul 8

Upravljanje raznolikostima u timu

Grupa 3: 27.4.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 12.10.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 9

Pružanje povratne informacije i motiviranje

Grupa 3: 18.5.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 9.11.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 10

Prepoznavanje i razvijanje potencijala zaposlenika, osnove coaching vještina za managere

Grupa 3: 15.6.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 7.12.2023. (Otvorene prijave)

 

Modul 11

Situacijsko vodstvo®

Grupa 3: 14.9.2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 12.1.2024. (Otvorene prijave)

 

Modul 12

Wrap up session

Grupa 3: 12.10. 2023. (Zatvorene prijave)

Grupa 4: 9.2.2024.(Otvorene prijave)

 

Budite dio nove generacije leadera.

Javite nam se i postanite dio generacije koja će činiti ključnu razliku između dobrih i vrhunskih tvrtki. Pošaljite upit i saznajte cijenu programa!

Nudimo 15% popusta na nositelje certifikata Poslodavac Partner, 10% popusta za startup tvrtke te 10% popusta nezaposlenim osobama i za više sudionika iste tvrtke. 

POŠALJI UPIT

Novosti

Najnovije vijesti iz HR svijeta

0bf86cfa cde2 4fc1 97f9 24646f48fac7

Novosti

Smanjivanje nezaposlenosti: Važnost socijalnog mentorstva

Inovativnim modelom rada usmjerenim na pojedince u riziku od socijalne isključenosti licencirali preko 250 djelatnika u sustavu socijalne skrbi.

  • 28. kolovoza 2022.
  • 5 min čitanja
11e541f9 2c30 405d 8f48 a2de80232246

Novosti

Očuvanje korporativne kulture u doba pandemije

U krizno doba rizici tvrtke postaju sve veći. Kako bismo vam pomogli u minimiziranju kulturalnog rizika, donosimo osnovne korake za očuvanje kulture.

  • 10. studenog 2021.
  • 3 min čitanja