Unilever Hrvatska d.o.o., Asistent i analitičar u prodaji

Unilever je velika FMCG kompanija, prisutna u više od 150 zemalja širom svijeta i jedna od vodećih globalnih tvrtki u kategorijama proizvoda za kućanstvo, osobnu njegu i prehranu. U Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini, lideri su na tržištu u nekim od velikih kategorija te upravljaju svjetski poznatim brendovima.

Za njihov ured u Zagrebu, s odgovornošću za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu, u potrazi su za motiviranom osobom na poziciji:

Asistent i analitičar u prodaji (m/ž/d)

Lokacija: Zagreb

Asistent i analitičar u prodaji odgovaran je za praćenje prodajnih rezultata i egzekuciju brandova na terenu. Na ovoj poziciji, surađivat ćete s prodajom, marketingom i financijama kako biste identificirali i iskoristili prilike i trendove na tržištu. Jedan od glavnih zadataka bit će redovno kalkuliranje ROI analiza kroz razvijen PowerBI alat, a uz to ćete sudjelovati u  pripremi asortimana za svaku državu te voditi ažuriranje prodajnih i marketinških izvještaja.

Ključne odgovornosti:

  • Praćenje i izvještavanje o prodajnim rezultatima i tržišnim udjelima brandova
  • Organiziranje i praćenje izvještaja vanjske agencije za kontrolu provedbe strateških smjernica na terenu
  • Redovno ROI analiziranje prodajnih akcija kroz razvijen PowerBI alat
  • Ažuriranje lokalnih planova implementacije asortimana po državi
  • Ažuriranje i analiziranje prodajnih i marketinških izvještaja
  • Suradnja s prodajom, marketingom i financijama kako bi iskoristili tržišne prilike vezane za kupca i/ili potrošača

Potrebne kvalifikacije:

  • 1 godina iskustva na sličnim pozicijama u prodaji, trade marketingu ili marketingu
  • Izvrsne organizacijske vještine i orijentiranost na detalje
  • Snažne analitičke vještine
  • Proaktivnost i pouzdanost
  • Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu

Što klijent nudi:

  • Dinamično i prijateljsko radno okruženje
  • Mentorstvo i rad na izazovnim projektima
  • Pristup online edukacijskim platformama
  • Fleksibilno radno vrijeme s mogućnošću rada od kuće

Vaša prijava smatrat će se povjerljivom.

SELECTIO d.o.o. ima dozvolu Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike Republike Hrvatske za obavljanje djelatnosti posredovanja pri zapošljavanju UP/I-102-02/09-04/15.

Zanima vas ovo radno mjesto?
Ispunite niže prikazani obrazac i pošaljite prijavu!

Osnovne informacije

Trenutni radni status
0 / 100
0 / 100
CV

Učitajte svoj CV

Nije odabrana niti jedna datoteka.

Najčešća pitanja

Kako izgleda selekcijski proces?

Naš standardni selekcijski proces uključuje online sastanak i temeljiti strukturirani intervju, provjeru preporuka i psihologijsko testiranje. Ovisno o zahtjevima klijenta, moguća su odstupanja, poput dodavanja ili izostavljanja određenih koraka. U cijelom procesu pružamo podršku kandidatima za sva pitanja i karijerno usmjerenje te u situacijama kad je kandidatima teško donijeti odluku o promjeni karijere.

Koliko traje selekcijski proces?

Selekcijski proces može trajati dulje od uobičajenih in-house regrutacijskih procesa jer uključuje i naše i klijentove selekcijske postupke. Trajanje uvelike ovisi o specifičnostima i potrebama svakog klijenta, obično varira od jednog mjeseca do šest mjeseci, a najčešće traje oko 2-3 mjeseca, pri čemu uzimamo u obzir i otkazni rok kandidata.

Što dobivam prijavom u SELECTIO bazu kandidata?

Prijavom u SELECTIO bazu kandidata vaš profil postaje dostupan recruiterima koji će vas kontaktirati prilikom otvaranja novih pozicija koje odgovaraju vašim interesima. Svoje kontakt podatke, kao i bilo koje druge informacije, uvijek možete promijeniti u svom profilu.

Što ako nakon prijave u bazu ne dobijem potvrdu?

Ako je prijava u bazu bila uspješna na mail će vam stići potvrda prijave. U slučaju da ne vidite potvrdu provjerite neželjenu poštu. Ako zaista niste dobili potvrdu još jednom provjerite jeste li unijeli sve podatke i jeste li učitali životopis.

Korisni linkovi