Digital Marketing Specialist

Our client, a leading company in entertainment industry is looking for a person to join their team in the position:

The Digital Marketing Specialist is responsible for supporting both digital and offline teams in promoting and creating content across business locations, social media platforms, and websites. This role also involves contributing to employer branding initiatives such as organizing internal or public events.

Main responsibilities:

  • Develop engaging and relevant content tailored to various platforms and target audiences.
  • Manage social media platforms and maintain an active approach.
  • Create various promotional materials and assist in organizing internal and public events.
  • Update and maintain websites and other online profiles, including Google Business Profile.
  • Perform minor adjustments and modifications to visual materials.
  • Visit and review business locations, participating in branding activities.
  • Contribute to employer branding initiatives.
  • Monitor marketing budget expenditures.

Required skills, knowledge and experience:

  • Minimum of 3 years of working experience in digital marketing and/or social media management, or a related role
  • Experience working in WordPress or other website programs
  • Experience working in design programs (Canva, Photoshop, Inkscape..)
  • Experience in creating content for Social media platforms (Facebook, Instagram, TikTok..)
  • Familiarity with SEO best practices and content optimization techniques will be seen as an advantage
  • PC literacy and excellent knowledge of MS Office tools
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Ability to work in a fast-paced environment and adapt to changing priorities
  • High proficiency in English









 


Your application will be treated as confidential.


 

Zanima vas ovo radno mjesto?
Ispunite niže prikazani obrazac i pošaljite prijavu!

Osnovne informacije

Trenutni radni status
0 / 100
0 / 100
CV

Učitajte svoj CV

Nije odabrana niti jedna datoteka.

Najčešća pitanja

Kako izgleda selekcijski proces?

Naš standardni selekcijski proces uključuje online sastanak i temeljiti strukturirani intervju, provjeru preporuka i psihologijsko testiranje. Ovisno o zahtjevima klijenta, moguća su odstupanja, poput dodavanja ili izostavljanja određenih koraka. U cijelom procesu pružamo podršku kandidatima za sva pitanja i karijerno usmjerenje te u situacijama kad je kandidatima teško donijeti odluku o promjeni karijere.

Koliko traje selekcijski proces?

Selekcijski proces može trajati dulje od uobičajenih in-house regrutacijskih procesa jer uključuje i naše i klijentove selekcijske postupke. Trajanje uvelike ovisi o specifičnostima i potrebama svakog klijenta, obično varira od jednog mjeseca do šest mjeseci, a najčešće traje oko 2-3 mjeseca, pri čemu uzimamo u obzir i otkazni rok kandidata.

Što dobivam prijavom u SELECTIO bazu kandidata?

Prijavom u SELECTIO bazu kandidata vaš profil postaje dostupan recruiterima koji će vas kontaktirati prilikom otvaranja novih pozicija koje odgovaraju vašim interesima. Svoje kontakt podatke, kao i bilo koje druge informacije, uvijek možete promijeniti u svom profilu.

Što ako nakon prijave u bazu ne dobijem potvrdu?

Ako je prijava u bazu bila uspješna na mail će vam stići potvrda prijave. U slučaju da ne vidite potvrdu provjerite neželjenu poštu. Ako zaista niste dobili potvrdu još jednom provjerite jeste li unijeli sve podatke i jeste li učitali životopis.

Korisni linkovi